ترنم عشق

 

" نامه ی یک مرد عاشق به همسرش "

 

متشکرم :

 

برای همه ی وقت هایی که مرا به خنده واداشتی .

 

برای همه ی وقت هایی که به حرف هایم گوش کردی .

 

برای همه ی وقت هایی که به من شهامت و جرات دادی .

 

برای همه ی وقت هایی که مرا در آغوش گرفتی .

 

برای همه ی وقت هایی که با من شریک شدی .

 

برای همه ی وقت هایی که با من به گردش آمدی .

 

برای همه ی وقت هایی که خواستی در کنارم باشی .

 

برای همه ی وقت هایی که به من اعتماد کردی .

 

برای همه ی وقت هایی که مرا تحسین کردی .

 

برای همه ی وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی .

 

برای همه ی وقت هایی که گفتی " دوستت دارم " .

 

برای همه ی وقت هایی که در فکر من بودی .

 

برای همه ی وقت هایی که برایم شادی آوردی .

 

برای همه ی وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی .

 

برای همه ی وقت هایی که دلتنگم بودی .

 

برای همه ی وقت هایی که به من دلداری دادی .

 

برای همه ی وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی .

 

و برای همه ی این لحظات جادویی ، از تو متشکرم .

 

بخاطر همه ی این ها ، هیچوقت فراموش نکن :

 

لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت دارم " .

 

آغوش من همیشه برای تو باز است .

 

همیشه برای گوش دادن به حرف هایت آمادگی دارم .

 

همیشه پشتیبانت هستم .

 

من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود .

 

فقط کافیست چیزی از من بخواهی ، بلافاصله ازآن تو خواهد شد .

 

می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم .

 

من کاملا به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی .

 

در دنیا ، تو از هر چیزی برایم مهمتری .

 

همیشه دوستت دارم ، چه به زبان بیاورم چه نیاورم .

 

همین الان در فکر تو هستم .

 

تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری .

 

من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برایت تنگ می شود .

 

هروقت احتیاج به درددل داشتی ، روی من حساب کن .

 

من هنوز در چشمانت گم شده ام .

 

تو در تمام ضربان های قلب من حضور داری . . .